Customer Success Team Manager
Customer Success Team Manager
Manager Zespołu ds. Sukcesu Podopiecznej
Opis stanowiska
Jesteśmy Team Zuzannkov, firmą z pasją do transformacji życia naszych klientek. Nasza misja polega na pomocy klientkom w osiągnięciu nie tylko doskonałej formy fizycznej, ale także wysokiej pewności siebie oraz zdrowych nawyków żywieniowo-treningowych, które można utrzymać na zawsze. Działamy za pomocą smacznej i elastycznej diety połączonej z najlepszymi treningami, dostarczając naszym klientkom wsparcie i motywację w procesie Metamorfozy TZ Girl.
Nasza praca opiera się na współpracy i kontakcie z klientami za pośrednictwem TZ Girls App, nad którą nieustannie pracujemy, aby dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kreatywnego i zaangażowanego Customer Success Team Manager do zespołu Team Zuzannkov.
- Pełny etat
- Starszy specjalista/Senior
- B2B, Umowa o pracę
- Praca Hybrydowa
Obowiązki
- Planowanie strategii działu CC i przekładanie potrzeb zarządu na konkretne cele i zadania dla zespołu.
- Ustalanie priorytetów zadań, planowanie i koordynacja pracy zespołu.
- Bieżące nadzorowanie komunikacji z klientem: kontrola jakości konwersacji i satysfakcji klientów.
- Wspieranie pracowników w obsłudze trudnego klienta.
- Wdrażanie usprawnień w zakresie funkcjonowania Działu na podstawie bieżących analiz i obserwacji.
- Motywowanie zespołu do osiągania wysokiego poziomu wydajności poprzez zapewnienie komunikacji w zespole i zrozumienie celów, stosowanie zatwierdzonych metod oceny wydajności, a także dostarczanie feedback-u i wskazówek dotyczących rozwoju.
- Tworzenie kultury zorientowanej na klienta poprzez wdrażanie i zarządzanie inicjatywami i narzędziami pomiarowymi mającymi na celu osiągnięcie satysfakcji i lojalności klienta, a także jego utrzymanie.
- Wsparcie procesu transformacji działu CC na 100% zdalny model - włącznie z procesem onboardingu nowych Opiekunów Metamorfozy (dietetyków i trenerów).
- Projektowanie i przeprowadzanie szkoleń - wzmacniając pewność siebie pracowników i rozwijając ich wiedzę - przenoszenie wiedzy z rynku na grunt organizacji.
- Zapewnianie szeregu działań wspierających, w tym administrację i zarządzanie danymi, raportowanie, analizę - optymalizując procesy związane z obsługą klientów.
- Przeprowadzanie okresowych sesji oceny wyników z członkami zespołu oraz regularnych sesji 1:1 koncentrujących się na rozwoju osobistym i wzroście.
- Rekrutacja pracowników do działu CC oraz planowanie procesu onboardingu.
- Wyjaśnianie i nadzorowanie realizacji procesu reklamacji.
- Stały rozwój osobisty i zawodowy.
Wymagania
- 10 lat doświadczenia na stanowisku Customer Success Team Manager lub pokrewnym.
- Wyższe wykształcenie z zakresu zarządzania, zasobów ludzkich lub pokrewnych.
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, budowaniu procesów biznesowych oraz zarządzaniu w różnych środowiskach pracy.
- Przejrzysta i klarowna komunikacja z zespołem i zarządem. Umiejętność motywowania zespołu.
- Zdolności analitycznego myślenia, planowania, organizacji, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji.
- Umiejętność konstruktywnego feedback'u i przekazywania informacji zwrotnych, ale również przyjmowania feedback'u, refleksji nad sobą i gotowość do wprowadzania poprawek.
- Umiejętność pracy w dynamicznym otoczeniu.
- Samodzielne ustalanie priorytetów w pracy i nastawienie na realizację ambitnych celów.
- Doświadczenie w pracy z danymi biznesowymi i ich analizą oraz zdolność do podejmowania decyzji na ich podstawie.
- Doświadczenie w tworzeniu efektywnego onboardingu i ciągłego doskonalenia umiejętności pracowników.
- Głębokie zrozumienie obszaru obsługi klienta i gotowość do przekazywania wskazówek z rynku.
- Motywacja do stałego uczenia się i doskonalenia umiejętności.
- Swoboda w korzystaniu z komputera i łatwość w przyswajaniu nowinek technologicznych.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
Oferujemy
- Pracę w przyjaznym i rozwijającym się zespole w Krakowie.
- Szkolenia z zakresu dietetyki i treningów.
- Od 1 do 3 dni zdalnych tygodniowo po zakończeniu onboardingu.
- Najlepszy sprzęt do pracy (Apple MacBook Air M1).
- Kartę MultiSport.
- 20 dni płatnej przerwy w usłudze
- Wynagrodzenie 15000 zł - 25000 zł brutto (UOP)
- Wynagrodzenie 15000 zł - 25000 zł netto + VAT (B2B)
Chcesz poznać nas jeszcze lepiej?
Sprawdź jak współpracujemy z podopiecznymi: